Καλούμε τους επιτυχόντες φοιτητές/τριες του Προγράμματος «Πρακτική Άσκηση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίου Πανεπιστημίου», οι οποίοι επιλέχθηκαν να πραγματοποιήσουν πρακτική άσκηση στο διάστημα από 01/07/2022 μέχρι 31/08/2022, δυνάμει της υπ’ αριθ. 161/2022 Πρόσκλησης:
α) να αποστείλουν από τον ιδρυματικό τους λογαριασμό email στη διεύθυνση internship@ionio.gr, μέχρι την Πέμπτη 16/06/2022, σκαναρισμένα σε μορφή pdf , τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1. Βεβαίωση Αριθμού Μητρώου άμεσα ασφαλισμένου (στην περίπτωση που ο φοιτητής δεν διαθέτει ΑΜΑ θα πρέπει να εκδώσει). Δείτε τις αναλυτικές οδηγίες/διευκρινίσεις για την έκδοση της βεβαίωσης [επισυνάπτονται].
2. Αριθμό λογαριασμού Τραπέζης IBAN (φωτοαντίγραφο σελίδας βιβλιαρίου/καρτέλας Τραπέζης ή screenshot του λογαριασμού στο e-banking). Στην περίπτωση που ο φοιτητής δεν είναι δικαιούχος τραπεζικού λογαριασμού θα πρέπει να απευθυνθεί στο υποκατάστημα τραπέζης που επιθυμεί, προκειμένου να προβεί στις διαδικασίες οι οποίες απαιτούνται για το άνοιγμα νέου τραπεζικού λογαριασμού. Σε περίπτωση που ο φοιτητής είναι συνδικαιούχος τραπεζικού λογαριασμού, απαιτείται να είναι ο πρώτος δικαιούχος και ο τραπεζικός λογαριασμός να παραμένει ενεργός.
3. Απογραφικό Δελτίο Εισόδου_2021-22 [επισυνάπτεται] (έναρξη προγράμματος). Όλες οι σελίδες του εντύπου θα πρέπει να αποσταλούν σκαναρισμένες σε ένα (1) αρχείο pdf. Οποιαδήποτε άλλη μορφή αποστολής του εντύπου δεν θα γίνεται αποδεκτή. H ενυπόγραφη κατάθεση του απογραφικού δελτίου εισόδου είναι υποχρεωτική. Η μη συμπλήρωσή και έγκαιρη αποστολή του εντύπου συνεπάγεται ακύρωση της Πρακτικής Άσκησης του φοιτητή.
β) να επικοινωνήσουν ή να μεταβούν στους Φορείς Υποδοχής έως την Πέμπτη 30/06/2022, από τη στιγμή που θα λάβουν τα email με τα Πρωτόκολλα Συνεργασίας, προκειμένου να δηλώσουν τα προσωπικά στοιχεία που απαιτούνται για το ΠΣ σύστημα ΕΡΓΑΝΗ και να υπογράψουν το Πρωτόκολλο Συνεργασίας. Η δήλωση των προσωπικών στοιχείων και η υπογραφή του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας πραγματοποιείται στον χρόνο που θα οριστεί σε συνεννόηση με τον υπεύθυνο του Φορέα Υποδοχής.